måndag 29 april 2013

Japp, nu är det skickat


Så var det då skickat. Debutantporträttet. Vet inte vad som händer i mitt huvud när jag ska skriva om MIG själv för publicering och läsning. Men jag ser att det orsakar den stora låsningen. Precis samma låsning som kan inträffa här när jag ska blogga. Jag har inte vant mig vid bloggeriet ännu. Det är lite läskigt. Det händer något när jag börjar att tänka på det jag skriver. Och speciellt då jag tänker på att någon ska läsa det jag skriver. Och ännu mer speciellt om det ska handla om mig. Det är sällan bra det som händer.
Det här lilla debutantporträttet då. Det kommer att hamna i Svensk Bokhandels katalog. En katalog som läses av bokfolk som tex bibliotekarier, journalister, förlagsfolk och de som säljer böckerna. 
Äh, nu är det klart i alla fall. Och jag hoppas att det funkar.  Och ja, jag gör en större grej av det än jag borde. Punkt om detta nu. 
Annars då. I dag har barnen varit 3 gånger 2 timmar i lekparken typ. Jag har gungat barn i 3 gånger 2 timmar typ. Med lite hjälp. Nu är snart vinterns avsaknad av gungande inhämtat. 



2 kommentarer:

  1. Grattis! Det blev säkert jättebra. Gillade verkligen den personliga betraktelsen du skrivit som liten. Fin och vemodig. Kom den med på ett hörn eller hur blev det? Allt gott//Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh tack tack! Ja en liten snutt kom med. Och andemeningen. Den lyckades passera förlaget utan ändringar oxå. Skönt! :)

      Radera