lördag 6 juli 2013

Hej bloggen

Finns du kvar? Jag har inte fullständigt glömt bort dig. Bara gjort andra saker. Som att leka, plaska, plocka i och ur badväskor och kylbagar och sådant. Jag har skrivit ett par rader också. Men bara ett par. Jag försöker hitta någon slags ny rutin. Nu har ju kvällarna slukats upp av umgänge. Inte bra.  För skrivet alltså. Men ändå rätt kul. Och bra. Så jag får fixa det här med skrivandet på annat sätt. Det är lite trixigt då barnen är både kvällspigga och morgonpigga. Mest handlar det förstås om att jag ska bestämma mig för att komma igång. Annars blir det så klart inget. Men i morrn bitti då ska jag och datorn hitta tidigt samarbete. Lika bra att få det gjort, annars går jag och längtar och försöker hitta luckor som aldrig kommer av sig själv hela dagen. Så kl 6 i morrn. Vi får se om det funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar