tisdag 20 augusti 2013

Höstbokfestival

Som jag har velat över det här med släppfest. Ska jag ha en sådan eller inte? Och i så fall hur gör man? För jag har aldrig varit på någon. Det är ju inte så ofta sådana happenings sker här i Sundsvall...

Nu har jag blivit tillfrågad av vår trevliga bokhandlare här i stan att delta vid Bokias höstbokfestival. Och det känns som en alldeles finfin plats och tidpunkt att fira boken på. Så jag börjar där. Och kanske nöjer jag mig så. För det känns så roligt att få komma ut i bokhandeln med en purfärsk bok. Sedan har jag ingen aning om vad man gör på en bokfestival. Men det löser sig säkert!

Hur gör alla andra författare vid boksläpp? Någon som har något tips och trix?

Här är programmet för bokfestivalen. Välkomna dit och hälsa på mig! Den 7 september hos Bokia Sundsvall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar