lördag 13 april 2013

Med glädje visar jag: Så här ser boken ut





I går överraskades jag av att hitta Nils hjälper laget för bevakning på Bokus

Nu ser jag att nu är även omslaget officiellt. Så varsågoda här är Nils hjälper laget!

Jag är så glad och tacksam att Illustratören Per Gustavsson har fångat manuset och Nils så otroligt fint! Jag ser att de har hittat varandra. 

Och nu har jag sett hur Annelies Stella ser ut också. Jag undrar verkligen vad hon har hittat för syskon som sprattlar där under armen. Och Stella är jättefin!

Blir det inte september snart?

9 kommentarer:

  1. Jättefint omslag, med intressant och ovanlig komposition. Man undrar ju genast vem Nils egentligen är och vad han har för sig. Ser fram emot att läsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också väldigt mycket om det. Kan ju förstås inte ta åt mig någon ära för det. Jag får bara säga, Heja duktiga Per Gustavsson!

      Radera
  2. Roligt! Ni verkar dock båda, Annelie och du. förvånade över att se era egna böcker på bokus. Överraskning???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger som Annelie, vi visste att det var på gång men inte precis när. Väldigt skoj i alla fall att vi nu kan visa en glimt av det som komma ska. :)

      Radera
  3. Nja, ATT den kommer på Bokus är ju ingen överraskning, men NÄR den dyker upp vet man ju inte exakt i förväg. Så det blev en trevlig överraskning :)

    SvaraRadera
  4. Var inne på nätbokhandeln och läste om boken. DEN vill jag ge till min son när den kommer. Gillar! Grattis och lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Vad kul om den kan locka till läsning! Hoppas ni orkar vänta! :)

      Radera